Eurocomunicare Eurocomunicare Eurocomunicare
  • Home
  • Despre noi
  • Proiecte
    • Anti-Fake
    • Comunicare guvernamentală
    • NATO Public Engagement 2022
    • NATO Public Engagement 2021
    • NATO Public Engagement 2020
    • Responsabilizare pentru digitalizare
  • Educație Digitală
    • Formare continuă
    • Produse pentru Educația Digitală
    • Studii
  • Portofoliu
  • Blog
  • Media
  • Contact
April 3, 2020

#Jurnaldeinfodemie – Percepția publică în contextul pandemiei Covid-19

Post comments : 8
  • Comorbiditățile ecosistemului de comunicare. Puteți să-ncepeți să vă ingrijorați, urmează detalii! | True Story Project
    Comorbiditățile ecosistemului de comunicare. Puteți să-ncepeți să vă ingrijorați, urmează detalii! | True Story Project says April 12, 2020 at 2:07 pm

    […] distribuire a informației etc. Rezultatele și câteva interpretări preliminare pot fi consultate aici și […]

  • SARS-Cov-2: 3 lucruri de pe Instagram care te pot ajuta în izolare | Flawless
    SARS-Cov-2: 3 lucruri de pe Instagram care te pot ajuta în izolare | Flawless says May 4, 2020 at 3:55 pm

    […] educat, predispus la fake news, din mediul rural. Însă v-ați înșela. Un sondaj realizat de http://www.eurocomunicare.ro arată că variabilele socio-demografice (precum nivelul de educație, genul, mediul de […]

  • Românii şi pandemia de conspiraţii neîndeplinite: De ce credem în ele fără să le cercetăm? - newsromania.info
    Românii şi pandemia de conspiraţii neîndeplinite: De ce credem în ele fără să le cercetăm? - newsromania.info says May 8, 2020 at 11:28 am

    […] „Percepţia publică în contextul pandemiei Covid-19”, realizat de Asociaţia Eurocomunicare pe 20-23 martie 2020, este edificator pentru cazul […]

  • Pandemia de conspiraţii neîndeplinite: de ce credem în ele fără să le cercetăm? | Informația Harghitei - jurnal independent
    Pandemia de conspiraţii neîndeplinite: de ce credem în ele fără să le cercetăm? | Informația Harghitei - jurnal independent says May 27, 2020 at 7:26 am

    […] „Percepţia publică în contextul pandemiei Covid-19”, realizat de Asociaţia Eurocomunicare pe 20-23 martie 2020, este edificator pentru cazul […]

  • NewsDigest: Teoriile conspirației despre COVID-19 – de ce credem în ele și cu ce efecte? | True Story Project
    NewsDigest: Teoriile conspirației despre COVID-19 – de ce credem în ele și cu ce efecte? | True Story Project says September 22, 2020 at 11:04 am

    […] circulat cu alte ocazii în spațiul public.2. Au o putere de convingere dincolo de așteptăriUn studiu al asociației Eurocomunicare realizat în fazele de început ale pandemiei a relevat puterea […]

  • Efectul celei de-a treia persoane: “Ceilalți se pot infecta, eu nu!” | antifake.ro
    Efectul celei de-a treia persoane: “Ceilalți se pot infecta, eu nu!” | antifake.ro says March 30, 2021 at 7:06 pm

    […] (eng. third person effect) poate explica anumite comportamente în contextul pandemiei COVID-19. O cercetare a asociației Eurocomunicare, din martie 2020, arată că românii sunt încrezători că, spre […]

  • Newsletterul ANTI-FAKE: Ediția 3 (13-19 iulie 2020) | antifake.ro
    Newsletterul ANTI-FAKE: Ediția 3 (13-19 iulie 2020) | antifake.ro says March 30, 2021 at 7:18 pm

    […] (eng. third person effect) poate explica anumite comportamente în contextul pandemiei COVID-19. O cercetare a asociației Eurocomunicare, din martie 2020, arată că românii sunt încrezători că, spre […]

  • Newsletterul ANTI-FAKE (14-21 septembrie 2020) | antifake.ro
    Newsletterul ANTI-FAKE (14-21 septembrie 2020) | antifake.ro says April 5, 2021 at 4:17 pm

    […] circulat cu alte ocazii în spațiul public.2. Au o putere de convingere dincolo de așteptări Un studiu al asociației Eurocomunicare realizat în fazele de început ale pandemiei a relevat puterea […]

Comments are closed.

Eurocomunicare pe social media
Sitemap

  • Despre noi
  • Portofoliu
  • Proiecte
  • Blog
  • Media
  • Contact

Contact

  • +40 767 96 88 99
  • office@eurocomunicare.ro 

Newsletter
Abonează-te la newsletter-ul Anti-Fake

Web design by ZIKARO