[…] educat, predispus la fake news, din mediul rural. Însă v-ați înșela. Un sondaj realizat de http://www.eurocomunicare.ro arată că variabilele socio-demografice (precum nivelul de educație, genul, mediul de […]
[…] circulat cu alte ocazii în spațiul public.2. Au o putere de convingere dincolo de așteptăriUn studiu al asociației Eurocomunicare realizat în fazele de început ale pandemiei a relevat puterea […]
[…] (eng. third person effect) poate explica anumite comportamente în contextul pandemiei COVID-19. O cercetare a asociației Eurocomunicare, din martie 2020, arată că românii sunt încrezători că, spre […]
[…] (eng. third person effect) poate explica anumite comportamente în contextul pandemiei COVID-19. O cercetare a asociației Eurocomunicare, din martie 2020, arată că românii sunt încrezători că, spre […]
[…] circulat cu alte ocazii în spațiul public.2. Au o putere de convingere dincolo de așteptări Un studiu al asociației Eurocomunicare realizat în fazele de început ale pandemiei a relevat puterea […]
[…] distribuire a informației etc. Rezultatele și câteva interpretări preliminare pot fi consultate aici și […]
[…] educat, predispus la fake news, din mediul rural. Însă v-ați înșela. Un sondaj realizat de http://www.eurocomunicare.ro arată că variabilele socio-demografice (precum nivelul de educație, genul, mediul de […]
[…] „Percepţia publică în contextul pandemiei Covid-19”, realizat de Asociaţia Eurocomunicare pe 20-23 martie 2020, este edificator pentru cazul […]
[…] „Percepţia publică în contextul pandemiei Covid-19”, realizat de Asociaţia Eurocomunicare pe 20-23 martie 2020, este edificator pentru cazul […]
[…] circulat cu alte ocazii în spațiul public.2. Au o putere de convingere dincolo de așteptăriUn studiu al asociației Eurocomunicare realizat în fazele de început ale pandemiei a relevat puterea […]
[…] (eng. third person effect) poate explica anumite comportamente în contextul pandemiei COVID-19. O cercetare a asociației Eurocomunicare, din martie 2020, arată că românii sunt încrezători că, spre […]
[…] (eng. third person effect) poate explica anumite comportamente în contextul pandemiei COVID-19. O cercetare a asociației Eurocomunicare, din martie 2020, arată că românii sunt încrezători că, spre […]
[…] circulat cu alte ocazii în spațiul public.2. Au o putere de convingere dincolo de așteptări Un studiu al asociației Eurocomunicare realizat în fazele de început ale pandemiei a relevat puterea […]